17 maaliskuuta 2014

OBSESSED


Tänään tajusin että oon hamstraaja. Suurimmat hamstrauksen kohteet mulla on tietysti vaatteet! Niitten lisäksi myös aurinkolaseja ja puhelimen kuoria on kertyny muutama hassu. Mutta niin, ne vaatteet ja jos vielä hieman tarkennetaan niin tällä hetkellä varsinkin pelipaidat, on yksi mun suurimpia heikkouksia. Rakastan yli kaiken rentoilla ylisuurissa pelipaidoissa, jotka ei purista, näyttää hyvältä ja tuntuu hyviltä. Hyvä (tai paha - miten sen nyt ottaa) asiahan tässä on se, että kaupat on nykyään pullollaan tämmösiä paitoja. Parhaimmat mun mielestä löytyy just nyt Kaisaniemenkadun Fiorellasta! En ollu ikinä ennen käynyt Fiorellassa, mutta muutama viikko sitten satuin kävelemään kyseisen liikkeen ohi ja tadaa, näyteikkuna oli täynnä ihania pelipaitoja, kukkakuosisia, ihanan värikkäitä ja ihan perinteisiä. Eiku sisää ja kokeilemaan! Hintaa suurimmalla osalla paidoista on 19,95€, mikä ei mun mielestä ole liikaa huomioon ottaen, että jossain muualla paidalla saattaa olla hintaa hyvinkin melkein 40€.

Mun vaatekaapin tän hetkiset lempparit on ehdottomasti Fiorellan Chicago 33, (mikä muuten on se launtain löytö) ja kukkakuosinen 89, sekä Garlingsin Posture 23, minkä löysin loppualennusmyynneistä puoleen hintaan.


Ja siis näitä tämmösiähän tosissaan löytyy kaapin pohjalta lisääkin. Ja silti kokoajan vaan haluisin uusia! Näistä tulee niin ihanan kesänen fiilis, ei muuta enää ku sortsit ja conssit jalkaan, ni se on siinä. Fiorellassa saatan siis vierailla vielä muutaman kerran ennen kesää.. Kukkakuosit tulee olee ainakin mun ens kesän must-have.

Nyt viettämään loppupäivä vapaata Jeff Dunhamin "Arguing with myself" dvd:n ja auringon paisteen kanssa. Ei stressiä, ei huolia, kun tän aamun matikan koekin tulee kuulemma menemään läpi, eli life is good :)

keep it real -niinaeerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti