01 huhtikuuta 2014

RUNWAY MAKEUP

Tänään olin taas superkiva päivä, koska sain olla viime torstain lailla meikattavana! Tämä aamu erosi torstaista sillä tavoin, että kyseinen meikki oli kaverini lopullinen näyttö kyseiselle kurssille. Se niin sanottu real deal. Istahdin meikkipenkkiin tasan 8.30 ja ei kun hommiin!




















Kyseessä oli siis näytösehostus, eli meikistä tehtiin tarkoituksella tumma, paksu ja näyttävä. Yhtenä tavoitteena oli kolmiulotteisuuden luominen, eli varjotuksien ja korostuksien luonti, jotka kaverini handlas mun mielestä loistavasti! Mulle luodun meikin haastavin ja näyttävin juttu oli ehdottomasti mustankupariset huulet! Myös tekoripsien kanssa meinas olla pikkasen vaikeuksia. Mun lempijuttu koko meikissä oli kuitenkin meikkipohja, ja varsinkin ne varjostukset, jotka korosti mun naamaa ihan sairaan hyvin! Innostuin ottamaan muutaman ylimielisen selfienkin niitten vuoksi, kun oltiin saatu meikki valmiiksi. 



Aikaa opiskelijoilla oli tän meikin tekemiseen, sekä hiusten muotoiluun 2,5 tuntia. Mulle taidettiin tunkea viimeinen pinni päähän klo 10.59, joten vois sanoa, että kaikki aika mitä oli niin käytettiin! Hiukset mulla vedettiin ihan vaan siistille ja kireelle ponnarille, ettei ne vieny liikaa huomiota meikistä. Sen kummempia vaatekriteereitä ei ollut, mutta mun stailausta kehuttiin. Ja tadaaa toimin siis kaverini toiveiden pohjalta itseni stailaajana, eli hyvä minä! (paita sekä kaulakoru btw Ginasta) Arvioija alkoi kiertelemään luokassa yhdentoista jälkeen, pysähtyen jokaisen mallin kohdalle tutkailemaan lopputulosta. Musta oli niiin outoa kun joku tuli tuijottelemaan niin läheltä ja sanoi että "katso tänne, katso tuonne", mutta onneksi mun pokka piti loppuun saakka. Saatiin kiitokset ja suunnattiin kaverin kanssa koulun studioon räpsimään kuvia lopputuloksesta! Ja pitemmittä puheitta tässä niitä -








Että semmonen aprillipäivä mulla! Nyt ilta jatkuu kirjanpidon oppimistehtävän parissa, blääh..

keep it real -niinaeerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti