14 toukokuuta 2014

I LOVE COUNTRY

Oon kaavaillut, että kun toi blogin kävijälaskuri räpsähtää johonkin kauniin pyöreään tasalukuun, niin paljastan itsestäni kymmenen random faktaa. Yhden niistä ajattelin kuitenkin paljastaa (kirjoittamisinspiraation kadoksissa olon vuoksi) jo nyt! Tykkään kantrimusikista aivan sairaan paljon. Varsinkin kantriballadeista. Sinänsä hauska juttu, koska se on niiiin eri maailmasta mun muun lempimusiikin kanssa - kaksi muuta lempigenreä on nimittäin konemusa ja rap. Ehkä sain jonkun kipinän tähän 11-vuotiaana, kun olin kaverin ja kaverin äidin kanssa Kantriristeilyllä? Oli miten oli, mulle tulee tällasesta musasta aina kesä mieleen ja muutenkin ihan hirmu rento ja iloinen olo. Tossa just äsken selitin myös kämppikselle, että jos saisin valita mihin muualle kuin Suomeen olisin halunnut syntyä, niin valitsisin jonkun Amerikan eteläisimmistä osavaltioista. Musta ois ihanaa asua maalla, käydä rodeoissa ja ratsastaa hevosilla päivät pitkät!! Mutta juu.. ehkä vielä jonain päivänä pääsen lomalle Texasiin tai johonkin! Heitän tähän loppuun vielä tän hetkisen Country Top vitosen, vaikka ei teistä ehkä kukaan noita jaksa kuunnella.. Ykkösenä mun toinen Euroviisujen lemppareista eli Hollannin edustaja. Alemmat sijat menee vähän vanhemmalle, mutta silti erittäin toimivalle tuotannolle. I love them <3






keep it real -niinaeerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti