09 marraskuuta 2014

HAIRCUT

Tänä viikonloppuna tapahtui jotain ihanaa. Mä pääsin nimittäin puolentoista vuoden jälkeen istahtamaan kampaajan tuoliin. Koko syksyn ajan oon kironnut hampputukkaani ja yrittänyt hoitaa sitä kaikenlaisilla öljyillä ja hoidoilla. Kun mikään ei alkanut auttaa, sain tarpeeksi ja laitoin luottokampaajalle Lahteen viestiä, että nyt tarviin pikaista hoitoa. Tai siis mun hiukset tarvitsee. Käyn siis Lahdessa kampaajalla, koska Helsingin hinnat on mun mielestä aika tähtitieteellisiä.. Ajan sain nopeasti ja launtaiaamuna pääsinkin jo hemmoteltavaksi. Mulla on aika karheat ja vähän luonnonkiharat hiukset, joilla on tapana murtua latvasta, joten tiedossa oli leikkaus. Sanoin kampaajalleni että nyt vaan ihan kunnolla sakset heilumaan ja latvasta lähtikin sitten reilut 5cm. Mulla on yleensä aina ollut rikottu latva, mutta nyt halusin siitä tasaisen. Leikkauksen lisäksi värjättiin tyvi tummalla, sillä mun oma maantienharmaanblondi alkoi näkyä jo häiritsevästi. Lopputuloksesta tuli ihan täydellinen, tukka on ihanan paksun tuntuinen jokapuolelta ja mikä parasta se on taas terveen näköinen! En jaksa odottaa että pääsen kihartamaan nykyistä, lyhyempää kuontaloa laineraudalla!



Viikonloppu Lahdessa sujui muutenkin tosi kivasti, lähinnä kavereiden kanssa hengaillessa ja nyt vielä ennen Helsinkiin lähtöä alan isänpäivämokkapalojen tekoon! Hyvää sunnuntaita!

 keep it real -niinaeerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti