23 tammikuuta 2015

TEN RANDOM FACTS ABOUT ME

Muistan kun joskus kauan sitten lupasin tehdä randomfaktapostauksen, kun tietty kävijämäärä menee rikki. No eilen meni 10 000 kävijää laskurin mukaan rikki, joten ajattelin nyt jakaa teille näitä mun outoja ja vähemmän outoja tapoja ja mieltymyksiä. Suuri osa mun lukijakunnasta on mulle niin läheistä, että nämä on varmaan ihan tuttuja, mutta jos tänne joku vähän vieraampikin eksyy niin kohta tiedät musta jotain jännää!

...

1. Ehkä oudoin juttu mitä teen, on se, jos minä tai joku muu vetää esimerkiksi pöytään sormella viivaa, mutta nostaa sormen välissä irti niin että viivaan tulee aukko - silloin mun on PAKKO saman tien korjata se aukko ja vetää tyhjään kohtaan paikkaus.. OCD much?

2. Kun juon vettä, kaadan ensimmäisen lasillisen lavuaariin, täytän lasin uudelleen ja juon veden vasta sitten.

3. Laulan aina kun olen yksin. Ja hyvin usein myös muiden seurassa. Joskus saatan myös puhua laulaen.
kuvat - weheartit

4. Sanon todella usein lauseiden perään fraasit "eivaan" tai "läppä oli", vaikka oikeasti tarkoitankin mitä sanon.

5. En tykkää käyttää sukkia.

6. Nukun aina niin etteivät jalkateräni ole peiton alla.

7. Rakastan amerikkalaista countrymusiikkia.

kuvat - weheartit

8. Kauhuleffoja katsoessa, jos joku kohtaus alkaa pelottamaan minua liikaa, alan miettimään miten se on tehty. Tällä tavalla minua ei enää pelotta niiiiin paljon. Tämän hyödyllisen tekniikan opin joskus kaveriltani.

9. Hampaita pestessä en pysy peilin ja lavuaarin edessä, vaan kävelen harja suussa pitkin asuntoa.

10. Suurin herkkuni on Toffifee, mutta jätän sen sisällä olevan pähkinän lähes poikkeuksetta syömättä.
...
Näin. Siinä oli muutama random juttu mitä teen tai mistä tykkään. Näitä olisi kyllä kymmeniä lisääkin, mutta ei nyt kuitenkaan paljasteta kaikkea kerralla.
keep it real -niinaeerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti